Poštovani kupci,
za servisiranje i punjenje auto klima koristimo najsuvremenije uređaje renomiranog Talijanskog proizvođača. TEXA KONFORT uređaji omogućuju visoku preciznost načina servisiranja te sadrže kompletnu bazu podataka o svim proizvođačima vozila što naravno utječe na slijed koji je potreban da bi se servis izvršio po tvorničkim standardima.
Više o tome na www.texa.com
Pored servisa i punjenja auto klima uređajem 760R sa standardnim R134a plinom nudimo i punjenje auto klima uređajem 780R s plinom nove generacije R1234YF koji se nalazi u svim novijim vozilima.
Primjenom novih standarda, a u svrhu smanjenja stakleničkih plinova, postupno se u automobile uvodi nova vrsta plina R1234YF kao zamjena za dosadašnji R134A.
Početkom 2012. godine počela su se proizvoditi vozila s klima uređajima koja koriste novi plin R1234YF. Novo rashladno sredstvo je razvijeno prije svega zbog očuvanja okoliša. Ekološki freon se počeo koristiti 2013. godine, a proizvođači vozila su ga obavezni koristiti od početka 2017. godine. Većina novih vozila na našem tržištu posjeduju klima uređaj s novom vrstom plina.
Novi freon R1234YF je razvijen u skladu s ekološkim normama i nije agresivan prema životnom okolišu. Prilikom eventualnog curenja sustava klime, plin se brzo razlaže na komponente koje nisu štetne za okoliš. S druge strane je zapaljiv i potrebno je pažljivo rukovanje te najnovija servisna oprema za bezbrižno servisiranje klima uređaja.
Koji modeli ga koriste te više informacija o ovome plinu pročitajte u našem blogu OVDJE
Preporuka: servisiranje auto klima uređaja obavezno svake 2 godine…
Auto klima uređaj u automobilu je u današnje vrijeme vrlo koristan, ali treba ga oprezno koristiti, da bi vozaču pružio ono što od njega očekuje, zahtijeva redovitu pažnju te potrebno servisiranje, a za to će se pobrinuti tim specijalista u vulkanizerskom servisu Gumi-Major obučeno za rad na najsuvremenijim uređajima te vam omogućiti pravilan rad vaše auto klime
Sve topliji dani čine klima-uređaj vašim najboljim prijateljem u automobilu. Tijekom proljetnih i ljetnih mjeseci mnogim je vozačima nezamislivo voziti se u nerashlađenom vozilu, a kada temperature skoče iznad trideset, otvoreni prozori i propuh nisu više dovoljni i vaš klima- uređaj postaje nezamjenjiv. Kako bi hladio besprijekorno, mora se održavati, a sad je pravi trenutak da ga provjerite i pripremite za nadolazeću sezonu.
Rijetki su vozači koji znaju kako funkcionira klima-uređaj u njihovom vozilu, no to i nije toliko važno. Važno je da vozač zna gdje, kada i koliko je bitno redovito ga održavati. Iz iskustva možemo potvrditi da malo ljudi zna kada se i na koji način auto klima servisira.
Najčešće se na servis ide kada prestane raditi to jest kada se pokvari, a tada je sasvim sigurno posrijedi već ozbiljan kvar, pa tada nažalost nastaju neplanirani dodatni troškovi. Dakle, i ako auto klima uređaj normalno radi, stručnjaci preporučuju redoviti servis svake dvije godine.
Napomena: mi servisiramo klime, ne popravljamo
Nekoliko savjeta koji utječu na ne redovito servisiranje
Svake se godine količina rashladnog plina (plin R134a) gubi za 3 do 8%. Radi toga se na redovnom servisu prazni zatvoreni sustav, ispušta se staro ulje, rashladno sredstvo to jest plin se vadi te važe, reciklira i oslobađa vlage. Tim postupkom ujedno dobijemo i rezultat koliki je nedostatak plina u vozilu to jest sistemu.
Na redovnom servisu pri ponovnom punjenju auto klima-uređaja u sustav se dodaje novo ulje, iznimno važno za kvalitetu podmazivanja kompresora i ekspanzijskog ventila, vakumira se sustav te se dodaje prethodno reciklirano rashladno sredstvo plin čiju količinu propisuje proizvođač vozila. Radi kontrole propusnosti, rashladnom sredstvu plinu također se dodaje kontrast koji služi kao indikator eventualnog propuštanja sustava, koji se specijalnom opremom
pod UV lampom i specijalnim naočalama može utvrditi propusnost sustava.
To može biti na cjevovodu, kondenzatoru, kompresoru, isparivaču ili nekom drugom spoju unutar zatvorenog sustava.
Gubitak hlađenja klima-uređaja može se umanjiti zbog propusnosti plina tako zvanog nedostatka plina ili začepljenosti rashladnog sustava te zbog mehaničkih kvarova (otkazivanje davača tlaka, regulacijskog ventila ili oštećenje kompresora), ali i zbog kemijskih ili fizičkih utjecaja.
Neredovitom kontrolom povećavate mogućnost kvarova na sustavu, zastarjelo ulje gubi kvalitetu, što izravno utječe na podmazivanje kompresora te se povećava mogućnost otkazivanja rada.
DEZINFEKCIJA VOZILA
U sklopu redovnog servisa auto klime preporučujemo dezinfekciju klime i unutrašnjosti vozila jer ozon tada efikasno dezinficira sve kanale u sustavima klimatizacije i dovoda zraka.
Dezinfekcija klime i unutrašnjosti vozila uspješno uništava bakterije, viruse i neugodne mirise. Posebno se preporuča alergičarima i trebala bi se obaviti jednom godišnje zbog vlažnosti i nekorištenja klima uređaja tijekom zime.
Magneti Marelli uređaji za ozoniranje spadaju među najbolje uređaje ove namjene na tržištu. Uređaj proizvodi dovoljnu količinu ozona da dezinficira kabinu osobnog automobila u roku od 15 do 30 min.
Ukoliko to želite,unutrašnjost i ventilacijski otvori klima uređaja se mogu dodatno dezinficirati sprejom i pjenom. Sprej se postavlja na pod suvozačeva mjesta i uključi se zajedno sa ventilacijom a pjena se pomoću cjevčice uvodi duboko u ventilacijske otvore vozila. Svrha dodatne dezinfekcije je uništavanje plijesni i bakterija duboko u cijevima.
TRETMAN OZONOM
TRETMAN OZONOM + SET PJENA-SPREJ
Nakon tretmana u sustavu dovoda zraka stvorit će se higijenski prostor koji onemogućuje stvaranje bakterija, gljivica i virusa do šest mjeseci!
Ako želite li da vaš automobil ponovo miriši kao nov, tretman ozonom je jedini pravi izbor.
Upute vozačima za korištenje auto klima
- Razlika između vanjske temperature i temperature u automobilu ne smije biti veća od 5-6c stupnjeva.
- Treba izbjegavati izravno puhanje hladnog zraka u vozača i putnike u vozilu
- Temperaturu je poželjno postupno snižavati, posebno u autima koji su dugo bili na suncu i u kojima je temperatura znatno viša od vanjske.
- Prije kretanja prozračite auto otvaranjem svih vrata, potom nekoliko
minuta uključite klimu na maksimalno hlađenje, a prozore otvorite desetak centimetara. - Klima je vrlo korisna, ali je treba koristiti oprezno i redovno je servisirati (svakih 2 godine)
Za sva dodatna pitanja i informacije oko auto klima i svega ostalog što vam nudimo u našem servisu, obratite nam se s punim povjerenjem…
Vaš vulkanizerski servis Gumi-Major d.o.o.
Put za sigurnu vožnju…