CONTI WINTERCONTACT TS 860: Snijeg grize bolje od prethodnika
Njemački Continental u austrijskim je Alpama predstavio svoj novi zimski adut – WinterContact TS 860
Continentalova nova zimska guma, WinterContact TS 860 namijenjena je kompaktnoj i srednjoj klasi vozila, a optimizirana je za korištenje u Središnjoj i Zapadnoj Europi. Tamo će se u prodavaonicama pojaviti u jesen, spremna za sezonu 2016/17. Ispočetka će se nuditi u 21 veličini za kotače od 14 do 17 inča, a u 2017. stiže još 20 dimenzija. Novi model zamjenjuje proslavljeni TS 850, gumu koja se u protekle četiri godine pokazala najboljom u 47 usporednih testova raznih europskih magazina, autoklubova i organizacija za zaštitu potrošača. Što ju čini dosadnajuspješnijom Continentalovom gumom i odlična je referenca za nasljednika. A novi model najveći napredak donosi upravo na području sigurnosti – prilikom kočenja na mokrom u zimskim uvjetima ima 5 posto bolji zaustavni put od modela TS 850. Put kočenja kraći je i na zaleđenoj površini (4 posto), a poboljšani su i skretanje na snijegu, prianjanje na zasniježenom kolniku te udobnost vožnje.Trajnost gume i otpor kotrljanja na istoj su razini kao kod prethodnog modela, a TS 860 na EU naljepnici nosi ocjenu C za otpor kotrljanja i B za prianjanje na mokrom.
Napredak u odnosu na ionako impresivnog prethodnika inženjeri su postiglikombiniranjem drukčije smjese s novim dizajnom gazne površine. Mješavina nazvana Cool Chili ima vrlo visok udio silike koja smanjuje put kočenja na mokrom zahvaljujući većoj sposobnosti odvođenja vode. S druge strane, visoko f leksibilna polimerna matrica donosi osjetno bolje prianjanje na snijegu u svim uvjetima, osiguravajući veći koeficijent trenja. Također je novost posebna smola koja osigurava veću prilagodljivost gazne površine na niskim temperaturama što donosi kraći put kočenja na hladnim mokrim, zasniježenim i zaleđenim površinama.
Da bi se osiguralo efikasno kočenje na ledom prekrivenim cestama, smišljen je i sustav nazvan Liquid Layer Drainage. Prilikom kočenja na mokrom, ispod gazne površine se uslijed trenja stvara tanki vodeni film koji značajno smanjuje površinu kojom guma dotiče podlogu, a ta tehnologija koristi dodatne kanaliće za odvod vode utisnute u gazni sloj, koji omogućuju brže i efikasnije odvođenje vode no ranije, efektivno skraćujući put kočenja na ledu. Posebnost nove gume je i SnowCurve tehnologija usmjerenog V dezena s dodatnom brazdom u čvrstim blokovima, kojapovećava efekt hvatanja snijega i njegova komprimiranja u prazninama gaznog sloja što povećava efikasnost na snijegom pokrivenim cestama.