Gotovo da ne postoji vozač koji se tijekom upravljanja svojim automobilom nije susreo s mehaničkim oštećenjem gume. Kada se guma probuši, potrebno je otići vulkanizeru koji će gumu, ako je sigurno, popraviti kako bi ona bila spremna za daljnju vožnju. Popravak gume ovisi o mjestu, vrsti i veličini oštećenja. Uvijek birajte iskusne vulkanizere koji će vam savjetovati koje je rješenje najbolje. 

Provjerite s vulkanizerom je li sigurno popraviti gumu ili je potrebna nova, ako je predmet ušao duboko u strukturu same gume. Kod kupnje nove gume, lijeva i desna strana vozila neće imati iste gume, po pitanju istrošenosti, što vodi do dvije površine koje se mogu različito ponašati, tako da su najbolje rješenje dvije nove gume koje idu na istu osovinu. Sva oštećenja bočnih stijenki eliminiraju mogućnost popravka.

Popravak guma

Zašto gumeni čep, injekcija ili pjena nisu sigurni?

Gumeni čep (crv), injekcija ili pjena brzo će zakrpati manju pukotinu na gumi, no jasno je da su takve opcije privremeno rješenje, jer ne pružaju jamstvo da nakon takvog krpanja guma neće propuštati zrak. Takvi popravci pružaju minimalnu zaštitu vašoj gumi i ne djeluju pouzdano. S gumama krpanim na ovakve načine nipošto ne krećite na dalek put i ne vozite većim brzinama. Primjer poštenih i iskusnih vulkanizera su oni koji nisu htjeli svojim klijentima probušenu gumu zakrpati gumenim čepom odnosno „crvom“, injekcijom ili pjenom jer su svjesni da tim postupkom mogu nekoga doslovce ubiti na cesti.

Najsigurniji način popravljanja guma

U servisu Gumi-Major d.o.o. nudi se daleko najsigurnije i najdugoročnije rješenje za popravak gume – topla vulkanizacija.

popravak guma

Kod „tople vulkanizacije guma“ guma se skida s naplatka kako bi vulkanizer imao pristup njenoj unutrašnjosti. Nakon skidanja gume, slijedi detaljno čišćenje i brušenje dijela na kojem se nalazi oštećenje. Na probušeno mjesto nanosi se sirova guma u tekućem stanju, koja ulazi u najsitnija oštećenja. Nakon toga, na isto se mjesto nanosi sirova guma u krutom stanju te guma ide u grijač pod visokim pritiskom i temperaturom u kojem mora stajati 10-tak minuta. Takav postupak spaja materijal koji se koristi za popravak s materijalom same gume. Kod ovakvog postupka možete biti sigurni da je guma pravilno popravljena i da nema opasnosti za vožnju. Jasno, ovo je sporiji postupak koji zahtjeva više vremena, ali ne zaboravite da ste u ovom slučaju sigurniji.

Popravak gume

Istina je da su čepovi, injekcije i pjene jednostavne za upotrebu i brzo rješavaju problem, ali samo privremeno. Dobar vulkanizer koji radi popravke guma „toplom vulkanizacijom“ gumu će zakrpati trajno, a sigurni pneumatici znače sigurnu vožnju i zato ne štedite na vremenu uloženom u popravak gume.

Za sve nedoumice i savjete, slobodno nam se obratite na broj 031/274-970, mailom na info@gumi-major.hr ili nas osobno posjetite na adresi Drinska ulica 89, 31000 Osijek.